piątek, 4 lipca 2014

Przegląd tygodnia #5

Dzisiejszy przegląd już mniej spóźniony niż poprzedni, jestem z siebie dumna. Piszę do was z hotelowego łoża, jest około pierwszej w nocy. Jestem na rodzinnym spotkaniu, ale jako, że rodzina ma już niezłe melo, postanowiłam oddać się blogowaniu. I oto jestem.

Tradycyjnie, zaczynamy od linków.

1.30 zdjęć satelitarnych z różnych zakątków świata.

2. Jakiś czas temu w sieci krążył filmik, w którym całkowicie nieznajome osoby całowały się w usta. Teraz poszli o krok dalej :)

3. Wpis  na jednym z blogów, o którym ostatnio pisze się w internetach. Kto jeszcze nie czytał - czytajcie, koniecznie.

4. Kampania reklamowa, która ma na celu uświadomienie jak niebezpieczne jest używanie telefonu czy innych rozpraszaczy podczas jazdy samochodem.

5. Ponad 30 ciekawych grafik ilustrujących życiowe sytuacje.

Przejdźmy do zdjęć.. :)

1, Kot - naleśnik pozdrawia spod szafy


2. Moja pierwsza w życiu pavlova. Nie robię ciast bezowych bo zwyczajnie ich nie lubię, ale z okazji dnia ojca postanowiłam się poświęcić. Muszę przyznać, że jest to jedne z najprostszych ciast jakie w życiu robiłam, choć nie najszybszych ze względu na czas pieczenia bezy. Zjadłam kawałek z grzeczności i nawet nie była tragiczna jak na bezę :)


3. Kilka migawek z letniego działkowania




Takie będziemy pyszne jak dojrzejemy....




2 komentarze: