sobota, 17 stycznia 2015

Podsumowanie wyzwania fotograficznego


Wyzwanie zorganizowane zostało przez Natalię z Jest Rudo. Tematyka zdjęć bardzo mi pasowała, choć ze względu na brak zimowej aury (śnieg poleżał wprawdzie przez kilka dni, ale już dawno nie ma po nim śladu) miałam spory problem z motywacją. Mimo tego jestem całkiem zadowolona. Moim celem było zrealizowanie przynajmniej 10 zaproponowanych tematów, a udało mi się wybrać aż 20 zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)



1. W oknie

2. Kubek


3. Płomień


6. W bieli



8. Tylko zimą


11. Autoportret


12. Cicho-sza


13. Błysk


14. Na talerzu


15. Płatki


16. Przytulnie


21. Detal



23. Czerwienie


24. Do twarzy


25. Choinka


26. Na zewnątrz


28. Ludzie


29. Ślady


Pełną listę tematów znajdziecie tutaj, podobnie jak podsumowanie całego wyzwania, które niedługo powinno się pojawić. Oczywiście mam ogromną nadzieję, że któreś z moich zdjęć się w nim znajdzie. W każdym razie udział w wyzwaniu był świetną zabawą skłaniającą do szukania inspiracji dosłownie wszędzie. Nie mogę się doczekać kolejnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz