poniedziałek, 29 września 2014

Poniedziałkowe DIY - prezent na dzień chłopaka

Hej hej, jestem i mam się dobrze. Dzień chłopaka już jutro (ja świętowałam już z P w weekend wieczorem z filmami akcji i kupą pysznego żarcia, a co) i pewnie większość z was ma już przygotowane jakieś drobiazgi, ale gdyby nie, to poratuję. Podzielę się z wami czymś, co P dostał w minione mikołajki i jest z tego prezentu bardzo zadowolony. W ogóle uwielbiam robić mu prezenty, kupować, wręczać... On też z resztą jest mistrzem romantycznych niespodzianek ;) Ale do rzeczy:

Potrzebne będą
- talia kart
- dwa metalowe kółka (ja swoje kupiłam w pasmanterii) - opcjonalnie sprawdzi się wstążka)
- trochę papieru i ewentualnie drukarka
- odrobina inwencji twórczej

Zaczynamy od przygotowania okładki. Możecie narysować własną, stworzyć w programie graficznym, lub skorzystać z mojej:

Teraz wycinamy takie prostokąty z papieru, aby zmieściły się na karcie, po stronie z cyferkami. Dobrze jest zostawić troszkę miejsca po bokach.
Tu znów przychodzę z pomocą:


         




Znowu bardzo brzydko wrzucone ale naprawdę nie potrafię dodać tego jako plik :(
Po wydrukowaniu ramek wystarczy zapełnić je tekstami, zdjęciami, czymkolwiek co dla was ważne, powycinań i przykleić na karty. 
Karty możemy podziurawić dziurkaczem, ja zrobiłam to bindownicą i spięłam metalowymi kółkami. Niestety nie pokażę wam efektu końcowego, bo prezent jest u P :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz