wtorek, 17 czerwca 2014

Przegląd tygodnia #4

Regularność nie jest moją najmocniejszą cechą, zdecydowanie. To w sumie nie jest przegląd tygodnia, a bardziej miesiąca, bo tego typu posty nie pojawiały się już kilku tygodni. Mam sporo zdjęć, ale zupełnie nie miałam czasu na wyszukiwanie czegokolwiek w sieci. Teraz jednak nazbierało się kilka linków godnych polecenia, więc polecam :)

1. Post o kreatywnych CV. Może akurat ktoś z Was szuka pracy, i niektóre elementy zdecyduje się wykorzystać.

2. Świetna inicjatywa na blogu Stay Fly. Zobaczcie sami, o co chodzi :)

3. Jak dać drugie życie zużytej butelce po Coca Coli czyli kreatywne nakrętki

4. 18 internetowych tricków, które ułatwią korzystanie z przeglądarki i zapełnią nadmiar wolnego czasu :)

5. Aplikacja, która pokaże nam, jak starzy jesteśmy. Poda ilość dotychczasowych uderzeń naszego serca czy oddechów i sprawdzi, jakie ważne wydarzenia miały miejsce podczas naszego życia. Plus jeszcze kilka innych ciekawych informacji

Teraz kolej na zdjęcia. Rozstrzał czasu z którego pochodzą jest dość spory. Dużo czasu spędzałam na świeży powietrzu i cóż.. przeglądając zdjęcia, sama nie wierzę, że mieszkam w mieście :)

1. Razem z dawną niewdzianą znajomą, wybrałam się na spacer nad jezioro...

2... i do pobliskiego lasu. Pogoda była wręcz idealna i spędziłyśmy tam dobre kilka godzin


3. Jezioro odwiedziłam również na rowerku wodnym. Nie dosięgałam do pedałów (:o) więc zaszczyt napędzania naszej łodzi przypadł P.


4. Na cieplutkim tarasie zjadłam idealne leniwe śniadanie. Duża micha wiosennych owoców zalanych jogurtem, a do tego szklanka soku.


5.Całkiem inne jeziorko (a raczej staw, ale w sumie nie wiem) odwiedzone podczas pikniku dla uczniów szkoły muzycznej do której uczęszcza mój brat.


6. Taki zdolny, taki artysta.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz