wtorek, 1 kwietnia 2014

Ulubione kanały na Youtubie + niesamowity Instagram

Wiecie, mam kilka takich blogów, na których czytam dosłownie każdy wpis - niezależnie od tego, czy tematyka jakkolwiek wpasowuje się w moje zainteresowania. Podobnie mam z vlogami - zdarza mi się, że znajduje jakiś kanał i nie mogę przestać oglądać filmików. Pod każdym kolejnym pojawia się 10 innych, które chce zobaczyć i tak w kółko i bez końca... Dzisiaj przedstawię wam piątkę moich ulubionych.

1. Red Lipstick Monster - to właśnie jedna z osób u której oglądam wszystko, łącznie z filmikami o piercingu i farbowaniu włosów mimo że z jednym ani z drugim nigdy nie miałam do czynienia. Bardzo ciekawa jest też seria o podkładach i wszystkie możliwe podsumowania miesiąca - Ewa jest niezwykle charyzmatyczną osobą i potrafi mówić o wszystkim w taki sposób, że naprawdę miło się jej słucha.

2. Weronika Załazińska - obserwuję także jej bloga ale w wolę zdecydowanie wersję filmową. Autorka jest prześliczna, uśmiechnięta i trochę szalona. Czasem, kiedy mówi o swoich obsesjach i różnych dziwnych zachowaniach, mam wrażenie jakbym słyszała siebie ;p



3. 5 sposobów na - kto jeszcze nie zna tego kanału - niech koniecznie to zmieni. Ja naprawdę nie wiem, skąd oni biorą te wszystkie pomysły ale są genialne. A jeszcze lepsze są aftersceny na których zawsze płaczę ze śmiechu. Szczególnie polecam wam filmik o 5 sposobach na przeżycie za 5 zł dziennie albo te na parówkę  czy walentynki 



4. Azjatycki cukier - kolejna osoba, którą znam też z bloga - obserwuję go już dość długo i lubię go czytać, jednak vlog jest 1000 razy lepszy. Autorka bardzo ciekawie opowiada o życiu w Singapurze, o tamtejszym podejściu do urody i makijażu, prezentuje różne ciekawe przedmioty które w Polsce są nie do zdobycia.





5. Wobec obiektywu - odkryłam ten kanał stosunkowo niedawno, a już obejrzałam większość filmików. Z reguły są krótkie, co dla mnie jest ogromną zaletą. Olga kręci filmiki dosłownie o wszystkim, porusza takie zwyczajne, codziennie tematy, ale robi to w naprawdę specyficzny sposób. Bardzo lubię tez wszystkie jej filmy nagrywane razem z chłopakiem















To tak. Z youtubowych perełek tyle, ale mam jeszcze jeden profil, który chciałabym polecić. Tym razem na instagramie.

Kto zna Babcię Betty?  To profil założony przez wnuczka dla chorej na raka babci. Jest o tyle ciekawy, że starsza pani mimo wieku i choroby jest pełna energii, tańczy i zaraża uśmiechem :) Babcia ma ponad 500 tysięcy obserwatorów i dostaje mnóstwo listów od fanów. Jest świetna :)


Znacie profile które wymieniłam? A może polecacie jakieś inne? Czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz